.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به دعوت فعالان سیاسی اصولگرا:
۱۷ ربیع الاول، گلستان میزبان احمدی نژاد/ آیا ۸ دی سکوت احمدی نژاد می شکند؟
شمال نیوز: بنا به درخواست برخی از فعالان اصولگرای استان گلستان محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دولت نهم و دهم ۱۷ ربیع الاول میهمان گلستانی ها خواهد بود

شمال نیوز: بنا به درخواست برخی از فعالان اصولگرای استان گلستان محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دولت نهم و دهم ۱۷ ربیع الاول میهمان گلستانی ها خواهد بود.

پس از آنکه جمعی از فعالان سیاسی استان گلستان از قومیت ها و صنف های متعدد با محمود احمدی نژاد در تهران دیداری صمیمی را برگزار کردند، به دعوت برخی از این فعالان سیاسی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم در هشتم دی ماه وارد گرگان خواهد شد.

بر اساس اعلام یکی از فعالان اصولگرای استان گلستان دیدار مردمی محمود احمدی نژاد با مردم استان گلستان در هشتم دی ماه سال جاری همزمان با ۱۷ ربیع الاول در گرگان برگزار خواهد شد.

این برنامه ساعت ۱۵ در یکی محل های اجتماع گرگانی ها برگزار خواهد شد که بنا به دلایلی فعلا اعلام نشده است.

نکته مهم در این دیدار قطعا پرشور مردمی خواهد بود که برای دیدار ایشان و دادن نامه های خود در این مراسم حاضر خواهند شد تا به نوعی اعتراض خود را به شرایط حاکم در فضای دولت در دوره اخیر را نشان بدهند.

اما باید دید در هشتم دی ماه در گرگان بالاخره سکوت احمدی نژاد در برابر تخریب های دولت یازدهم خواهد شکست یا همچنان وی در برابر این سخنان با لبخندی عبور خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آذر 1394
چه متن پر غرضی.یعنی حافظه تاریخی مردم گرگان اینقدر ضعیفه که فقط یادشون رفته یاشه تواون 8سال با اون درآمد رویایی رفت چه برسر اقتصاد وارزش پول ملی اومد.مگه مردم یادشون میره حرفهای متوهانه این انسانو.مثل دادن 1000مترزمین بهرایرانی-هاله نور-دادن یک راس گاو بهر روستایی-غنی کردن اورانیوم توسط یک دختربچه در زیرزمین منزل-مدیریت جهان-هولوکاست و---
پسر شمالی 27 آذر 1394
خدارو شکر شمال نیوز هم متوجه شد که سفرهای احمدی نزاد پرشور هست
نا شناس 26 آذر 1394
به جان هرچی مرده — احمدی بر میگرده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.